Rabu, November 25, 2015

Review: Pobling Sonic Pore Cleanser

As salam semua! Hari ni Fea nak review sikit tentang pobling ni. Banyak yang guna dan jual kat ig. Mesti sapa yang tak pernah guna tu akan tertarik kan nak guna? Hehe. Ada yang tak pernah tengok, meh sini nak tunjuk. Jangan malu2. Nak cantik kan, kena usaha sikit.

                                      

Pobling ni banyak kegunaannya. Fea guna pun sebab bedal yang twin Fea punya. Hehe. Dia punya warna merah.
       

Meh kita tengok apa kelebihan menggunakan pobling ni.

1.Mencerahkan kulit-Ini terbukti! Fea dah guna. Muka dah putih sikit, Fea suka main panas. Haha, tulah, muka masa kawad dulu pun, habis muka. Macam udang bakar dah tengok.

2. Mengecilkan liang pori. Yang ni memang betul. Pori2 akan kecil dan muka pun akan kurang berminyak. Best sangat! Rugi tau kalau tak beli. Kat ig tu berlambak.

3. Menghilangkan blackhead dan whitehead. Muka Fea memang banyak blackhead dengan whitehead pun. Hehe. Jadi kan, perlu kan sangat2 benda ni. Sebab blackhead di muka  dah makin kurang. So, kepada yang masih ragu-ragu tu, tak payah lah nak ragu-ragu okey. :)

Fea review product yang Fea pakai je tau. Kalau korang nak merasai sendiri pobling ni, pegi beli kat ig. Berlambak orang jual. Bukan tu sahaja, ada jualan promosi lagi. Tu yang Fea sukr sgt.



Cara guna pobling. Kena ada bateri AAA tau.

Kesan dia :)