Selasa, September 13, 2016

Review : Train To Busan

Ha, aku nak cerita satu movie yang paling best dan trend sekarang ni kat pawagam. Semua mesti tertunggu-tunggu nak tengok cerita ni kan? Aku baru saja tengok filem ni. Bagi aku, filem ni terbaik. Aku bagi 5 bintang. Cerita yang digarap dengan baik, penuh dengan emosi. Aku kadang-kadang rasa nak maki saja kepada orang yang penting diri. So, pengajaran dia kat sini, korang semua jangan penting diri. Jom kita tengok sinopsis ini.
                                             Image result for train to busan
Image result for train to busan
Train to Busan (Hangul부산행RRBusanhaeng) is a 2016 South Korean zombie apocalypse thriller film directed by Yeon Sang-ho and starring Gong YooJung Yu-mi and Ma Dong-seok. The film had its premiere in the Midnight Screenings section at the2016 Cannes Film Festival on 13 May.  On 7 August, the film set a record as the first Korean film of 2016 to break the audience record with over 10 million theatergoers.

Sok-woo and his daughter Soo-ahn are boarding the KTX, a fast train that shall bring them from Seoul to Busan. But during their journey, the train is overrun by zombies which kill several of the train staff and other passengers.While the KTX is shooting towards Busan, the passengers have to fight for their lives against the zombies. 

Kepada yang masih belum menontonnya, boleh tonton ya :)  Nah, belanja trailer. 


1 comment

14 Oktober 2016 11:40 PTG

Movie nie best!! Hampir menangis part ending. Tak jadi nangis sebab cepat sangat dah habis. Hehe.

Catat Ulasan