Sunday 21 April 2024

Menu Zus Coffee Pilihan Aku

 Assalamualaikum. Dah masuk tahun 2024. Tak lupa aku ucapkan Salam Ramadan dan Selamat Hari Raya. Kali ini aku nak kongsikan menu favourite aku dekat Zus Coffee. Selalunya aku share menu Family Mart je kan, sampai dah naik jemu dah. 

Oh ya! Kepada yang nak try menu dari Zus ni, korang boleh pilih sama ada nak kopi atau tak. Ada je menu yang bukan kopi. Jadi jangan risau okey. 


Double Chocolate Chip Frappe


Honey Lemon (Hot). 

Tapi gambar tak ada yang hot version sebab tak nampak dari luar. 


Coffee Salted Caramel Frappe


Tomyam Curry Puff

Maaf tau sebab aku punya pilihan tak banyak. Sebab aku susah sikit nak tukar menu lain kalau dah sedap. Tekak aku selesa dengan menu yang sama. Tapi kalau korang nak cuba menu selain yang aku recommend ini tak ada masalah pun. 

Baiklah. Selamat mencuba.


2 comments:

Popular Posts