Sunday 30 January 2022

Pageviews ke 79,000!


Selamat pagi semuanya. Alhamdulillah aku dan family sihat-sihat sahaja. Semalam, aku sajalah bukak blog kejap, tengok-tengok komen yang pembaca tinggalkan. Tengok-tengok pageviews dah cecah 79k. Agak cepat jugak.

Cuma, tiada lagi yang dapat screenshot pageviews aku yang ke 78k hari tu. Rugilah korang hehe. Kalau tak, aku boleh bagi hadiah dekat korang. Okay, kali ini kita nak countdown pageviews kita. Siapa lah yang bertuah itu ya. Bersama-sama kita nantikan ya. 

Korang yang datang ke blog aku tu, rajin-rajinlah komen di post aku. Inshallah, aku akan datang dekat blog korang. Orang kata blogwalking kan? Oh ya, giveaway aku masih valid ya. Tak sabar rasanya siapa yang bertuah untuk aku letakkan di bloglist aku tu. Thanks a lot sebab korang dah banyak support aku sampai ke tahap ini. 

Okay baiklah, sampai sini sahaja entri untuk hari ini. Jumpa lagi.

12 comments:

  1. alhamdulillah
    ciknur dtg singgah dan follow

    ReplyDelete
  2. Ada buat tangkapan nombor ya? Lepas ini 80 000 ke? Insya Allah kalau dapat.

    ReplyDelete
  3. Oh saya dah skrol ke bawah. Ada penerangan. Insya Allah. Kadang-kadang tidak skrol sampai ke bawah itu yang terlepas.

    ReplyDelete
  4. Wah main tangkap tangkap nombor ke. Bestnya! Nana join!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada rezeki nana, nana boleh menang. hehe

      Delete
  5. Dah dapat tangkap. Silap tengok emel ya.
    Btw saya perasan ada kesilapan .con

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah ada. baru perasan. thanks ya ;) dah balas emel awak. hehe.

      Delete

Popular Posts