Tuesday 23 November 2021

Blog diterima Google Adsense!


Alhamdulillah. Setelah sekian lama aku cuba mintak dan mintak lagi. Akhirnya diterima jugak oleh Google Adsense, seperti korang dapat lihat dekat blog aku dah mula ada iklan kan? Ha, itulah iklan Google Adsense aku. Selama ni aku pakai Nuffnang je, tu pun on dan off. Bila dah busy dah tak sempat nak update blog, beginilah jadinya, Nuffnang aku pun baru RM3 je. Haha. Biarlah orang kata eleh, ciputnyaa. Tapi itulah hasil titik peluh aku selama aku berblogging ni. 

Aku rasa sebak sikit dan terharu. Ye lah, aku mula dari kosong. Dari tak ada apa-apa. Baju blog ni pun dah banyak kali tukar. Journey aku dengan blogger tak akan aku lupa. Oh ya, aku mula berblogging sejak tingkatan 4 lagi. Tahun 2012. Sekarang dah tahun 2021. Aku pun dah umur 25 tahun. Lama kan? 

Akhirnya aku dapat jugak merasai wang dari usaha aku sendiri. Korang doakan lah aku menjadi blogger yang berjaya macam Hanis Zalikha, Fatin Liyana, Irine Nadia dengan Cik Epal okeh.


Ni mesej yang diorang hantar.


26 comments:

  1. Congratulations...keep it up...akak follow sini...salam kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq akakkk. hehee. itulah. salam kenal jugak.tq sebab singgah baca blog kita.

      Delete
  2. Replies
    1. tqqq rabia. doakan kite tau. semoga dapat berjaya macam awak

      Delete
  3. Alhamdulillah..tahniah! Semoga bertambah tambah duit tabung adsense :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak heheh. nak berjaya macam akak jugak. doakan kite yaa

      Delete
  4. salam kenal..AD pon blog dah lama, tapi sebb habis je diploma dulu terus abaikan blog..now baru la nk start aktif balik

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye ke. ni pun sebenarnya nak abaikan tapi sayang sebab dah lama blog ni. bila fikir sangat apa salahnya buat duit sampingan dengan blog.

      Delete
  5. Alhamdulillah tahniah..jangan click iklan sendiri nanti kena block dgn GA.

    Keep on writing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh. tq kak atas tipsnya. inshallah doakan ya hehe

      Delete
  6. lama dah berblog yer. ak baru start berjinak-jinak balik tahun lepas. Itupun macam chipsmore. Kejap ada kejap hilang terus.Ha3.
    Btw, salam perkenalan. Akak singgah sini tambah kawan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. betul tu. ni kira rajinlah nak update. kalau tak huhu

      Delete
  7. Replies
    1. tq doakan saya berjaya ya macam blogger yang lain. aminnnnn

      Delete
  8. Tahniah nurun mama dah cerai talak 3 dah hihi

    ReplyDelete
  9. Semoga Adsense anda makin keluar duit banyak hehe

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah..tahniah sis semoga terus consistent dalam blogging :)

    ReplyDelete
  11. Tahniah sis nurin..
    Aini pun aktif balik blogging ni..
    Ni pun tengah tunggu green light dari GA..hehe
    Doakan Aini ya. (^_^)
    Salam kenalan

    ReplyDelete

Popular Posts