Friday 18 March 2022

Tips Tambah Duit dengan Aplikasi Cash Em All


Hai korang. Semoga korang menanamkan azam yang kuat untuk tahun 2022 ni. Doakan aku dapat transfer untuk tahun hadapan, sebab cadangnya aku nak mohon tukar akhir tahun ni. Aku nak settledown terus.

Okey baiklah, aku nak share dengan korang satu aplikasi ni yang aku masih guna sampai sekarang dan ianya legit ya. Maksudnya aplikasi ini membayar duit dalam akaun paypal. Bukan scam tau.. Bagi yang ada akaun paypal, so korang boleh proceed. Yang tak ada, korang kena buat dulu ya. 

Macam mana nak dapatkan duit dengan aplikasi Cash Em All ni? Ha, sangat mudah, mari sini aku kongsikan cara-caranya.

1.Download aplikasi Cash Em All di Playstore. Untuk ios pun boleh tak ada masalah.


Cari icon ini ya. Jangan salah download pulak.

2.Sign up. Kalau sign up pakai Facebook lagi cepat. Aku pakai facebook saja.

3.Dia akan mintak Face Verification, korang kena pastikan muka korang tu masuk dalam frame yang disediakan. Dah masuk, dia akan tulis success!

4.Dia akan mintak emel untuk akaun paypal korang. Sebab payment akan masuk ke dalam akaun Paypal tau. Bukan Bitcoin, Wire Transfer etc. Korang isikanlah emel korang tu.

5.Check pulak emel korang kalau dia suruh verify kan akaun korang. Kalau dia tak mintak, tak perlu ya.

6.Korang akan dibawa ke paparan utama ni. Macam gambar di bawah.


Ini adalah game yang korang kena download. Pilih game yang banyak coins per min. Kalau lagi banyak coin, lagi cepat korang redeem duit korang.


Ini adalah contoh game yang telah aku download. Kalau korang nak duit masuk, korang kena masuk dalam aplikasi ini dulu baru boleh open game korang. Kalau tak, korang tak akan dapat redeem duit dan coins pun tak naik.


Kalau dia dah keluar tanda hijau tu maknanya korang boleh redeem duit korang. Paling sikit RM0.83. Paling banyak dalam RM33.28.

7. Nak redeem, tekan button hijau tu, nanti dia akan bagi notification dekat korang yang payment korang dalam proses. 

8.Korang akan dapat emel dalam 24 jam mengatakan korang dah dapat payment.



Contoh emel yang diorang hantar dekat aku.

9.Check paypal korang dan it's done!

Ini bukti dalam paypal aku.


REVIEW: Aku dah banyak kali redeem dah dengan aplikasi ini. Memang legit dan masih membayar. Kalau korang nak dapat coin lebih, korang kena tekan link ini, 

Tekan sini untuk download


Kalau korang nak lebih faham, nah aku kongsikan video ya cara nak daftar.


Setakat ini sahaja entry kali ini. Jumpa lagi pada entry akan datang.

23 comments:

  1. Bayaran dalam euro. Lumayan. Hehe yang suka main permainan mesti tiada masalah untuk sertai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak, cara yang paling senanglah orang kata nak dapat duit hehe

      Delete
  2. Erkkkk dah "terdownload"..
    Ammi cuba ye

    ReplyDelete
  3. Menarik!!Akak suka main game. Kejap lagi nak cubalah 😁💕 .

    ReplyDelete
  4. Wah byk dah cara utk dptkan cash

    ReplyDelete
  5. Semoga Allah permudahkan segala urusan perpindahan nanti. Aaminnn...
    Terima kasih share tentang aplikasi ni. Banyak apps boleh jana pendapatan sekarang ni. Rajin tak rajin je kan.

    ReplyDelete
  6. Menarik tu.. Aini kaki game gak ni..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. cubalah aini, ini pun nak tunggu coin banyak, dapat redeem duit banyak sikit

      Delete
  7. Wahh apps pun dah boleh jana pendapatan juga. Bagus juga banyak platform boleh buat duit. Terima kasih share :)

    ReplyDelete
  8. mcm menarik je ni. nk try download la hehe

    ReplyDelete
  9. Sesuai ni untuk kaki game. :)

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. cubalah hehe. dah banyak kali dah kita cashout

      Delete

Popular Posts