Monday 7 March 2022

Alhamdulillah, menang giveaway!


Maaf sebab lama tak update blog. Menyepi kejap. Hari ni dapat komen dari penganjur Superhost Giveaway. Katanya kita dapat hadiah. 

Entahlah apa nak cakap. Macam terkedu kejap. Betul ke aku menang. Ha, macam tu lah perasaannya. Sebab sebelum ni pun join suka-suka sahaja. Tak ada pulak expect nak menang. Seriyes, rasa macam tak percaya. 

Inshallah, kita akan cuba join lagi giveaway pada masa akan datang. Lupa pulak nak cakap yang Hadiah Top Commentor dah sampai. Tq akak Shikin kasi hadiah pada kita. Baru nak bukak. Parcel pun masih baru lagi. Baru nak bukak. Kejap kita amik gambar dulu.


Maaf tau akak Shikin sebab kita lambat post entry ni. Hehe. Apa-apa hal semoga akak dimurahkan rezeki selalu. Thanks akak! Oh ya, kalau ada newbie yang nak cari sponsor giveaway, boleh emel aku ya. Tak pun korang komen je dekat mana-mana post aku. Inshallah aku cuba reply. Anyway, thanks sebab baca entry di blog aku.

17 comments:

  1. Tahniah. Hadiah lumayan.
    Tahniah juga dapat KF94 mask.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, hihi akak berterima kasih kat awak jugak kerana selalu drop down komen kat jurnal akak..😊hopefully you will like that fift..

    ReplyDelete
  3. Tahniah.. Hadiah yang berguna...
    Akak pun ada. masa join giveaway.. sesuka.. jemputlah singgah jugak.. hahaa

    ReplyDelete
  4. Best tu dapat hadiah face mask. Boleh buat stok, jimat membeli. Apapun tahniah Nurin :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah.. rezeki.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete

Popular Posts