Sunday 20 March 2022

Honeygain- Aplikasi buat duit dengan aktifkan internet.



Hai korang, lama dah aku tak share aplikasi yang memudahkan kerja harian kita kan, betul tak? Jadi hari ini, aku nak kongsikan satu aplikasi mudah untuk kita dapat duit. Sekarang ni, nak harapkan duit gaji saja tidak cukup, mesti ada duit tambahan.

Ada yang buat dropship, meniaga dan jugak buat trading, simpan emas. Bagi aku semuanya okay saja asalkan korang jangan pulak pergi korek tabung simpanan tu, simpanan tu kan untuk masa depan. Sekarang ni kan dah heboh pengeluaran KWSP dah tak boleh melainkan untuk urusan penting sahaja. Jadi, apa kata kita ambil inisiatif untuk cari duit lebih.

Baiklah, aku nak kongsikan aplikasi ini, Honeygain. Aplikasi ini hanya perlu aktifkan internet sahaja. Korang nak letak 2 sambungan pun boleh, macam laptop dan handphone. Macam aku, aku buat 1 sharing saja pakai handphone. Macam mana nak install aplikasi ni? Cuba korang ikuti langkah-langkah di bawah. Amat mudah.

1.Korang pergi ke link ini ya. https://r.honeygain.me/MIANADAF83

2. Korang akan diberi pilihan sama ada nak connect device pakai laptop atau install je pakai handphone. Korang tekan download/install icon untuk android.

3.Lepas selesai download, tekan open.

4. Dia akan bawak korang ke paparan utama. Klik Sign Up. Kalau Sign Up pakai facebook lagi mudah.
5.Selepas selesai sign up, korang akan dapat FREE 5USD DOLLAR. Sebab korang pakai kod yang aku bagi. Kalau korang tak guna, korang tak akan dapat.

6. Hanya perlu aktifkan internet, dan done! Tunggu cukup 20USD DOLLAR baru boleh cashout. Cashout pakai Paypal ya. Lagi mudah. Kalau korang belum ada akaun Paypal, korang kena buat dulu.

Ini paparan utama Honeygain aku.
7. Pastikan setting korang macam ini ya, kalau tak, earning tak akan naik.

Macam ini ya. Klik di bahagian more, lepas tu klik setting.

8. Korang jugak boleh setkan berapa GB internet kalau korang pakai handphone. Macam aku, aku setkan 20 GB sahaja.

Tips macam mana nak cepatkan earning Honeygain.
Untuk yang tak nak promote link atau invite orang, korang kena tunggu sehari sekali untuk open Jackpot. Jackpot ni akan bagi korang kredit. Macam aku pagi ni dapat 10 kredit. Jadi dapatlah naik sikit.

Oh ya, sukacita diingatkan, 1000 Honeygain Credit bersamaan dengan 1 USD DOLLAR ya. Jadi korang kena sabarlah menunggu sementara nak cashout.

Okaylah, setakat ini sahaja perkongsian untuk kali ini. Kalau korang nak lebih faham, nah aku kongsikan video cara-cara nak daftar. Dan aplikasi ini legit ya, terbukti membayar.




Terima kasih singgah di blog aku. Akan aku share lagi aplikasi dan tips yang menarik untuk korang okay.

18 comments:

  1. Banyak cara cari duit di internet.

    ReplyDelete
  2. Baru tahu tentang honeygain ni. Banyak cara boleh duit dengan adanya internet kan. Terima kasih share.

    ReplyDelete
  3. Sy pernah guna juga.. mmg lama jugalah mau cashout.. tp best jugalah guna..

    ReplyDelete
  4. Macam-macam apps buat duit sekarang ni ye. Yang penting kena rajin explore. Ni pertama kali akak dengar tentang Honeygain. Thanks for sharing this :)

    ReplyDelete
  5. First time tahu. Dia guna internet kita untuk mining crypto ke macam mana ni? Sepanjang penggunaan, bateri cepat habis ke tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ada mining crypto pun. setakat ni, bateri masih okay sahaja. Cuma, iyalah,nanti phone akan cepat panas. Kita dah seharian pakai internet kan.

      Delete
    2. I see. Risau jugak sebab fon KA ni kategori 'potato' lepastu pulak guna buat delivery. Nice sharing though.

      Delete
  6. alamakkkkk dia racun kita lagi

    ReplyDelete
  7. First time dengar! Nanti boleh google google lagi, tapi macam jenuh jugaklah kan nak kutip points tu hahaha.

    ReplyDelete
  8. dah try guna, tengah tunggu nak cash out hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena sabar sikit haha. apa2 pun thanks sebab dah install

      Delete

Popular Posts