Wednesday, 2 February 2022
Cara Order Aiskrim Llao Llao
Popular Posts
-
Assalamualaikum. Jemput join semua. Syarat-Syarat Penyertaan (Sangat Mudah!): Buat Entri Baharu: Tajuk entri wajib: Segmen: Mencari Blogl...
-
Selamat malam korang. Semoga korang sihat-sihat hendaknya. Aku saja-saja godek Google Search Console untuk blog aku. Aku nak tengok ada ta...
-
Assalamualaikum semua. Sudah lama aku tak update posting baru mengenai progress manuskrip aku. Hari tu, aku ada ceritakan pada posting sebe...
-
Assalamualaikum, hai korang. Aku bukan nak share tentang earning Google Adsense hari ni, tapi aku nak share tentang Performance Google Conso...
-
Hai korang. Berikutan kes Covid-19 sudah meningkat, hari ni saja dah 6000 kes, jadi DG Hisham menasihatkan semua rakyat Malaysia supaya berh...
-
Segmen 24 Jam Bloglist #43 MiaLiana.com Pencarian bloglist bagi bulan April, Mei dan Jun 2022 di MiaLiana.com bermula pada 9.30 petang 2...
-
Assalamualaikum semua, dah masuk bulan Ogos ni aku terfikir why not aku cuba tulis entri baru. Iya lah, beberapa bulan aku menyepi sebab aku...
-
Selamat pagi semua. Alhamdulillah, kita dapat bernafas lagi pada hari ini. Semalam aku ada kongsikan tips bagaimana mahu menulis dan menaikk...







Sudu nampak macam daun mudah buaya.
ReplyDeleteOk kalau jumpa akak akan cuba. Terima kasihan juga beritahu serba ringkas bagaimana hendak pesan.
sama-sama hehe.cubalah rasa
DeleteBaca balik banyak pula auto betulkan. Hehe mudah=lida.
DeleteKasihan=kasih. Maaf dipinta kerana tidak semak semula.
Saya suka Aiskrim ni... selalu order toping coklate yang ada kacang tu dan strawberry. Bagus info ni.. macam ika kan mula-mula nak order aiskrim ni pun blur je. Tak tahu nak order macam mana. hehe.
ReplyDeleteAnyway.... saya first time singgah sini... :D
kan. hehe thanks sebab singgah.
Deletesedapnya, ingat nak pergi makan lagi hari ni ada 33% discount tapi husband balik kerja lambat pula huhu..
ReplyDeletekita selalu terlepas nak beli eskrim ni hari rabu hahaaha.
Delete