Saturday 19 February 2022

Redeem Duit Paypal Melalui Aplikasi Cash Em All


Hai korang. Aku rasa sangat gembira hari ini. Dah berapa bulan aku kumpul coin dan akhirnya aku dapat jugak redeem coin tersebut untuk ditukarkan kepada duit melalui akaun Paypal. 

Kalau korang nak tahu macam mana aku buat, korang boleh tengok di entri Tips Tambah Duit Melalui Aplikasi Cash Em All.

Aplikasi ini masih lagi legit membayar ya. Aku redeem dalam pukul 10 pagi. Selalunya proses payout akan amik masa dalam sehari. Tapi, tadi aku tengok dia tak sampai 24 jam, dah bagi notification cakap payout tengah diproses.



Bila dah bagi notification macam ni, jangan lupa check akaun Paypal korang. Hehe. Aku menjadikan aplikasi ini sebagai platform aku cari duit lebih. Bukannya jadi scammer sana sini, makan duit orang dengan cara tak betul. Selain jadi dropship, buat kolaborasi, jadi aku main game sahajalah pakai aplikasi ini untuk buat duit lebih. 

Bila dah cukup nanti, aku nak cashout. Semoga tercapai lah hasrat aku nanti. Ameen.



7 comments:

Popular Posts