Sunday 14 May 2023

Food Review: Mcdonalds Seasalt Mc Flurry

Assalamualaikum. Setelah sekian lama aku tak buat entry. Mesti korang dah rindu nak baca post aku kan? Sebenarnya aku memang nak sangat buat entry. Tapi memandangkan aku pun kena pilih masa yang sesuai untuk publish, jadi aku hold dulu lah entry yang lama. 

Lepas tu, bila dah lama sangat aku hold, aku terus tak publish. Tu yang blog aku berhabuk dua tiga bulan. Ada post setiap bulan tu kira okey dah. Earnings pun tak lah banyak. Cukup sekadar ada. Sebab aku ni taklah mengejar Adsense sangat. Kalau ada rezeki tu adalah. 

Baiklah, semalam aku dengan adik aku pergi ke cawangan Mcdonald. Aku dah lama teringin nak cuba Seasalt Mcflurry. Last masa PKP dulu, tahun 2020 diorang keluarkan menu ni. Jadi, aku harap Family Mart pun akan keluarkan balik menu seasalt. Sebab menu ni kan ikut season. Tak menentu. 

Aku pernah je mesej Mcdonald Malaysia dekat ig. Aku nak sangat menu ni buat comeback. Yeah, akhirnya aku dapat jugak merasa. Inilah kejadiannya. Rasa dia pun not bad. Lemak manis masin sikit hehe.


Cantik sangat warna dia. Oh ya, yang cecair warna biru tu rasa masin tau. Makan dengan seasalt dia, memang ngam. Dia combine dengan aiskrim vanila. Sedap sangat. Cuma kali ni aku rasa aiskrim tu macam manis sangat berbanding tahun 2020 dulu. So far, aku suka tahun 2020 punya. 

Baiklah, rating aku bagi 8/10. So, kalau korang nak try, korang kena beli satu ja dulu okey. Share dengan kawan, baru tak rugi. 

Okeylah, lepas ni aku akan cuba buat post banyak-banyak tentang makanan. Barulah best dan korang tak perlu lagi membazir duit korang kalau korang nak membeli makanan. 

1 comment:

  1. Belum cuba lagi. Ramai yang review kata manis. Tu takut nak makan.

    ReplyDelete

Popular Posts