Monday 6 June 2016

4 Tips To Wear Flare Dress

Flare Dress
Apa itu flare dress? Flare dress ini sebenarnya telah mendapat tempat dalam kalangan orang ramai iaitu wanita. Nak tahu? Dress ini sangat mudah mudah digayakan kerana ia bukan sahaja memakan masa yang singkat malah dress ini mempunyai banyak corak yang cantik. Tak kiralah sama ada wanita itu bertubuh gempal atau kurus, flare dress ini sesuai untuk dipakai. Jadi, anda tidak perlulah risau jika anda mempunyai tubuh yang gempal. Anda tetap akan kelihatan cantik dan bertubuh gempal bukanlah satu penghalang buat anda untuk berfesyen.











So, kepada semua ladies yang suka bergaya, ini merupakan contoh padanan pakaian atau tips yang anda boleh lakukan. Barulah anda sentiasa bergaya.

Tips untuk memakai flare dress.
1.    1.    Memadankan dengan heels.
Ini merupakan best combination untuk menampakkan gaya anda lebih menyerlah dan anggun. Anda juga kelihatan tinggi bagi yang sedikit rendah.




2.     2.   Memadankan dengan flats or sneakers
Kepada yang suka memakai flats or sneakers, jangan khuatir kerana koleksi flare dress ini juga sesuai digayakan bersamanya. Anda juga akan berasa selesa di mana sahaja sepanjang hari.



3.    3.   Outerwear
Saya selalunya melihat rakan saya memakai outerwear seperti jacket dan juga cardigan. Jadi, saya mencadangkan anda boleh tampil berkeyakinan dengan memakai flare dress berserta cardigan. Oh! So cute. Jika anda lebih selesa memakai jacket, no problem. Anda tetap kelihatan bergaya.
      

   




4.     4.   Leggings/Jeans
Bagi yang tidak selesa memakai cardigan or jackets, dan anda masih keliru untuk memadankan flare dress ini, tidak salah jika anda mencuba flare dress ini dengan jeans. Cubalah, mana tahu anda akan kelihatan lebih cantik.

5.    5.    Aksesori.
Ya! Anda boleh memadankan dengan belt yang sesuai dengan pemakaian flare dress ini. Jika anda mempunyai rantai atau gelang tangan, amatlah menarik dan sangat sesuai dipadankan. Ini membuatkan gaya pemakaian anda lebih anggun. Anda juga akan kelihatan yakin untuk berinteraksi dengan rakan-rakan di luar. Selamat mencuba!

2 comments:

  1. cantik..dulu masa muda2 suka pakai..hehe

    ReplyDelete
  2. good tips dear, cn follow sini dari segmen : http://www.cekgunorazimah.com/2016/06/giveaway-ramadan-2016-by-nuralja.html

    ReplyDelete

Popular Posts