Friday 30 December 2022

Perlukah blog tukar baru sempena 2023?

 


Assalamualaikum. Tahun 2022 bakal melabuhkan tirai. Aku sebenarnya mempunyai target untuk tahun 2023 ni, walaupun aku pun belum pasti aku dapat tunaikan ataupun tak. 

Aku tadi godek-godek template blog dekat Etsy. Aku masih berfikir, perlukah aku tukar template untuk blog untuk tahun 2023 nanti? Ataupun aku kekalkan saja template putih ni untuk tempoh satu tahun ni je. 

Haih, dilemanya. Pada masa yang sama aku menulis satu cerpen pendek dekat Wattpad. Kalau ada masa, korang jenguklah Wattpad aku. Jangan lupa vote story aku tau hehe. Search je nama Nazfea Solehah. Aku ada update 2 story dekat situ. 

Korang ada cadangan tak untuk aku? Perlu ke aku ubah template? Aku rasa macam nak beli dekat Etsy sebab banyak template dia cantik-cantik. Tapi sebenarnya aku buntu sebab nanti aku takut aku menyesal sebab main beli je. Jadi aku nak kalau boleh korang suggest dekat aku template yang mana sesuai dan tulisan cantik macam blog Atiqah Najihah. Aku suka pergi blog dia sebab blog dia simple, tulisan pun mudah nak baca. 

Okeylah, setakat ini sahaja coretan hari ni. Selamat membaca! 

4 comments:

Popular Posts