Sunday 1 January 2023

Azam Blog Tahun Baru 2023

 



Assalamualaikum. Akhirnya tahun 2023 menjengah jugak kan. Tak terasa sungguh cepat masa berlalu. Rasa tak percaya pulak tahun 2022 sudah berakhir semalam. 

Baiklah, sempena tahun baru ni, aku tak ada perancangan sangat untuk blog ni. Cuma aku berfikir-fikir untuk sentiasa update di blog ni supaya tak sentiasa kosong dan berhabuk tak berupdate. 

Azam tahun 2023 ni aku ada buat sesuatu untuk blog aku ni. Antaranya ialah: 

1. Aku bercadang nak tukar baju blog. Inshallah aku akan beli Etsy nanti. Terima kasih pada yang bagi cadangan pada aku tu. Aku hargai sangat. 

2. Sentiasa update tentang kehidupan aku. Walaupun aku rasa malas, tapi kalau boleh nak elakkan jugak rasa malas tu. Kalau boleh satu hari satu post dah cukup. 

3. Sentiasa berusaha naikkan pageviews blog. Setakat ni, pageviews blog aku agak sendu haha. Tapi aku tak kisah sangat pun, asalkan ada pembaca yang selalu komen dan baca blog aku dah memadai.

4. Nak join giveaway sebanyak mungkin. Kebelakangan ni memang aku terlepas nak join giveaway. Ruginya. Kalau tak boleh tambahkan lagi teman-teman blogger. Tak apalah, tak ada rezeki. Mungkin lain kali. 

5. Nak update movies/drama yang aku tengok, makanan dan sebagainya. Tempat travel pun kalau boleh aku akan update di blog jugak. Bolehlah korang pergi melawat. Yang mana aku rasa selesa, aku update. 

Okeylah, Selamat Tahun Baru semua! 

5 comments:

  1. Happy New Year! Semoga maju jaya untuk 2023!

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru 2023! Semoga azam tercapai utk tahun ini. Semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan. Aamiin

    ReplyDelete
  3. Happy new year! Semoga dipermudah segala urusan! ^^

    ReplyDelete

Popular Posts