Monday 16 January 2023

Template Dam Ular

 Assalamualaikum dan selamat malam. Disebabkan ramai yang search dekat blog aku ni template dam ular yang aku pernah buat sebelum ni, ha korang boleh baca dekat DIY Dam Ular Semudah 1,2,3

Jadi malam ini aku nak share beberapa gambar untuk korang buat dam ular versi DIY. Sangat mudah sahaja. Semua gambar-gambar ni aku ambik dekat Google Images saja, aku tak pandai nak buat sendiri haha. Melainkan kalau aku rajin untuk lukis dan warna. Masalahnya aku nak lukis pun tak reti, lukis orang lidi boleh lah. 

Nah aku kongsikan. Korang boleh ambiklah yang mana korang nak.













Banyak kan koleksi template dam ular ni kan? Korang boleh pilih mana yang korang berkenan. Kalau korang tak nak yang ini pun tak apa, cari je dekat Google Images, ada banyak pilihan. Selamat mencuba.

Bye!

7 comments:

  1. masa kanak2 dulu selalu main dam ular ni...

    ReplyDelete
  2. Menarik.. tp blom ada idea nk modified utk aktiviti apa dlm kelas 😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh buat sebagai aktiviti kuiz ke, selalunya subjek matematiklah guna. subjek lain boleh jugak, lawan antara kumpulan

      Delete
  3. inilah hiburan masa kecik ammi..

    ReplyDelete

Popular Posts