Monday 6 February 2023

7 Aplikasi main game dapat duit di Paypal


Assalamualaikum. Hari ini akan aku kongsikan bagaimana aku main game dan dapat buat duit menggunakan Paypal. Selain aku amik paid review, collaboration dengan blog lain untuk dapatkan duit, aku jugak main game untuk kumpulkan point. Dengan point tersebutlah aku dapat redeem duit. Caranya mudah sahaja. Pertama sekali, korang mestilah ada akaun Paypal. Kalau tak ada akaun, agak susah sikit untuk buat. Kepada yang masih tak percaya, korang tengok post aku dekat sini macam mana aku redeem dan jugak bukti aku duit tu masuk dalam akaun Paypal aku. 

Tips tambah duit dengan aplikasi Cash Em All

Redeem duit Paypal dengan aplikasi Cash Em All

Berikut adalah aplikasi yang lebih kurang sama dengan Cash Em All. Aku akan compilekan semua sekali ya. Korang boleh pilih nak yang mana. Sekarang ni, aku dah tak boleh bukak aplikasi Cash Em All aku. Entahlah ada problem sikit. Agak sedih jugak sebab dah lah aku stay lama dengan aplikasi ni. Tup tup dah tak boleh bukak pulak. Jadi, aku terpaksa guna aplikasi yang lain. Search saja di Play Store. Untuk iOS aku tak pasti sebab aku pengguna android. Korang boleh cuba sesuai tak dengan phone korang okey! Cari logo sama dalam gambar ni tau. Sekarang ni, aku guna aplikasi Appstation. 


1. Cash Em All


2. Appstation



3. Coin Pop



4. Cashyy



5. Money well


6. Cash alarm



7. The Lucky Miner



Aku dah cuba semua aplikasi ni tau. Tapi, buat masa sekarang, aku setia dengan Appstation sahaja. Kalau nak install semua nanti tak cukup storage. Jangan risau, aplikasi ini masih legit dan membayar, Walaupun duitnya tak banyak, namun cukuplah untuk menampung kehidupan. Yang pasti, kita kena rajin, itu sahaja. 

Baiklah, setakat ini sahaja perkongsian aku pada hari ini, bye!

6 comments:

Popular Posts