Sunday, 12 December 2021
Harga Repair Screen Laptop Pecah
Popular Posts
-
Assalamualaikum. Jemput join semua. Syarat-Syarat Penyertaan (Sangat Mudah!): Buat Entri Baharu: Tajuk entri wajib: Segmen: Mencari Blogl...
-
Assalamualaikum semua, dah masuk bulan Ogos ni aku terfikir why not aku cuba tulis entri baru. Iya lah, beberapa bulan aku menyepi sebab aku...
-
Assalamualaikum, hai korang. Aku bukan nak share tentang earning Google Adsense hari ni, tapi aku nak share tentang Performance Google Conso...
-
Selamat malam korang. Semoga korang sihat-sihat hendaknya. Aku saja-saja godek Google Search Console untuk blog aku. Aku nak tengok ada ta...
-
Segmen 24 Jam Bloglist #43 MiaLiana.com Pencarian bloglist bagi bulan April, Mei dan Jun 2022 di MiaLiana.com bermula pada 9.30 petang 2...
-
Assalamualaikum semua. Sudah lama aku tak update posting baru mengenai progress manuskrip aku. Hari tu, aku ada ceritakan pada posting sebe...
-
Hai korang. Berikutan kes Covid-19 sudah meningkat, hari ni saja dah 6000 kes, jadi DG Hisham menasihatkan semua rakyat Malaysia supaya berh...
-
Selamat pagi! Semalam baru habis tengok movie dekat web. Search punya search jumpa satu movie yang bergennre fantasi, iaitu Fantasy Is...







Kalau sampai 3k baik beli lt baru aje
ReplyDeleteSetuju dengan komen wak, kalau harga repair 3k, better beli baruuu. Kakak saya beli laptop baru bulan lepas, harga dalam 2.5k ajeee.
ReplyDeleteoh gitu
DeleteMahal sangat skrin sampai 3 ribu.
ReplyDeleteitulah tu huhu. tapi sayang kalau tak baiki
DeleteMahal juga nak baiki skrin notebook tu
ReplyDeletehaah tulah. ni pun macam terpikir nak ke tak baiki balik laptop tu
Delete