Saturday 11 December 2021

Makanan apa yang sedap di Family Mart?


Hai korang. Hari ini aku terfikir nak update makanan yang aku selalu beli di Family Mart. Makanan apa yang sedap korang selalu beli di Family Mart? Aku nak katanya setiap minggu pergi sampai tak tahu nak beli apa dah, paling kurang singgah nak beli chocolate sofuto dia saja. Kadang-kadang beli makanan ni merupakan satu kepuasan jugak. Nak diet tu letak tepi dulu, bagilah reward dekat diri sendiri dulu ok.

Aku singgah di Caltex Sungai Dua, sebenarnya banyak ja Family Mart dekat Penang ni, tapi sebab aku balik ikut highway, jadi singgah mana yang dekat saja lah. Aku kongsikan sedikit sneak peak Family Mart di sini.


Makanan yang ada di sini. Aku nak cari lasagna dia, habis pulak.












Pelbagai snek yang ada dekat sini. Macam pergi dekat kedai serbaneka pulak.


Banyak pilihan mi segera dengan ramen jugak.




Akhirnya aku grab Creamy Macaroni & Cheese. Dah banyak kali repeat sebab sedap.




Beginilah keadaan nya. Aku mintak pekerja dia panaskan supaya senang aku makan terus dalam kereta.

Sekian sahaja entry kali ini. Korang boleh kongsikanlah makanan dan minuman apa yang korang selalu beli hehe. Bye!

8 comments:

  1. Hehe tidak pernah masuk walaupun pernah lalu.
    Harap-harap dapat nanti buat.

    ReplyDelete
  2. tak pernah cuba lg macaroni dia. bleh cuba la next time..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedapp. boleh cuba. lagi satu spicy macaroni and cheese. memang sedap

      Delete
  3. pegi family mart selalu beli oden. pastu wajib amik dia punya mochi puff tu, lembutt.
    tapi saya ni kalau masuk family mart risau kalau duit banyak habis haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takpa haha. sekali ambik barang tu mau dekat rm10

      Delete
  4. Selalu makan oden je hahaha, tak pun puding caramel :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oden bagi kita kureng sikitlah. better makan makanan lain. mungkin sebab makanan yang cucuk2 tu keras

      Delete

Popular Posts