Wednesday 1 December 2021

Alhamdulillah, blog terpapar di halaman utama carian (SEO)!


Selamat pagi semua. Alhamdulillah, kita dapat bernafas lagi pada hari ini. Semalam aku ada kongsikan tips bagaimana mahu menulis dan menaikkan earning Google Adsense, hari ini aku cubalah godek-godek keyword biasa tanpa aku search blog aku di Google.

Alhamdulillah, blog aku terpapar juga di halaman utama carian (SEO)! Jadi korang jangan cepat putus asa dan teruskan menulis ya. Semoga suatu hari nanti blog korang juga akan terpapar di enjin carian Google. Amin. 

Berikut aku kongsikan sedikit gambar bukti blog aku dapat dicari oleh Google.

Contoh 1


Contoh 2


Contoh 3

Nak menulis mestilah mempunyai kesabaran yang tinggi. Bukan hari ini korang tulis, hari ini jugaklah dapat dicari SEO. Bukan ya. Aku pun ambil masa beberapa bulan dan minggu untuk bagi blog aku mudah untuk dicari SEO. Inshallah lain kali, aku kongsikan macam mana nak tulis post yang menarik sesuai dengan trend masa kini. 

Sekian sahaja entry kali ini. Semoga bermanfaat.




14 comments:

  1. tahniah ..

    maaf ammi tanya..sebenarnya nak panggil siapa ni nama awak?
    nurin ke? salinasafea ke? nazfea ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh panggil nurin je. nama nazfea dgn salinasafea tu identiti utk blog. tak nak sama dengan blog lain. tu pun ada yang amik nama pena kita huhu

      Delete
  2. tahniah nurin..keep it up...blogger with SEO memang clien cari...hehehe...kami- kami ni main belasah je..more to online diary and lifestyle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak hehe. sebenarnya memang tulis pasal diri sendiri je..rezeki

      Delete
    2. saja nak berkongsi tips dengan semua, tak sangka. alhamdulillah.

      Delete
  3. Alhamdulillah. Tajuk dan content kena seiring baru mesra seo. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tqq hehe. itulah. yang pasti kena pandai cari konten yang pembaca nak

      Delete
  4. Tahniah. Tulisan yang dicari pasal perkembangan semasa.

    ReplyDelete
  5. tahniah tahniah, jgn berhenti menulis ye..

    ReplyDelete
  6. wow. tahniah! mesti excited giler kan. keep writing and never stop! All the best!

    ReplyDelete

Popular Posts